Brev:
Hvad mærker jeg?
13. december 2004
Alder:
0 mdr.
Hvad mærker jeg?
Hej
Lige et par spørgsmål.
Jeg er gravid. Min læge er ikke sikker på om jeg er i 5. eller 9. uge. Udover scanning, som jeg skal til i januar, er der så andre måder at finde ud af det på?
Jeg mærker nu hver dag noget der kan minde om smerter ved menstruation. Dog ikke når jeg ligger ned. Jeg får det af og til som om jeg har mavekrampe. Det er svært at beskrive hvordan det mærkes. Min egen læge tror at jeg kan have fået en mave-virus, men jeg er nu ikke selv sikker.
Kan det "bare" være fordi jeg er gravid? Og er det godt eller skidt?
Glædelig december