Brev:
Graviditet og tandlæge
7. december 2004
Alder:
0 mdr.
Graviditet og tandlæge
Hej Helen
Jeg er blevet gravid, men har en stor tandlæge operation foran mig. Udover at jeg skal bedøves er jeg også nødt til at tage smertestillende piller bagefter i et par dage. Operationen skulle i givet fald finde sted indenfor de første 3 mdr af graviditeten.
Ved du hvad man må og ikke må mht (lokal)-bedøvelse og smertestillende under graviditet? Ved godt det ikke er dit område, men du ved så mange ting :-¨)
Hej fra den lykkelige gravide