Brev:
Hvad bør man gøre og hvad bør man undgå?
5. december 2004
Alder:
0 mdr.
Hvad bør man gøre og hvad bør man undgå?
Hej
Hvad bør man gøre og hvad bør man undgå som gravid?
Her tænker jeg på:
- fysisk aktivitet
- arbejde og evt. løft
- fødevarer man bør undgå
- sex
????
Tænker at du nok kan give mig et råd eller to.
Mange hilsner
H