Brev:
Graviditet
24. februar 2014
Alder:
0 mdr.
Graviditet
Hej, jeg ved ikke om det er noget du kan svare på men prøver alligevel :) Har tidligere skrevet til dig omkring min søn på 2 år.
Nu er jeg blevet gravid igen :)
Men i november 2013 havde jeg en missed abort.
Jeg har så lige fået en positiv test igen.
Jeg træner i fitness, hvor jeg styrketræner. Og hård konditionstræning.
Så er mit spørgsmål bare? Kan jeg fortsætte med det hele? Eller hvordan skal jeg forholde mig til det? Kan det øge risikoen for abort igen?
Med venlig hilsen
mig :)