Brev:
Kan jeg stole på graviditetstesten?
1. december 2004
Alder:
0 mdr.
Kan jeg stole på graviditetstesten?
Jeg har mistanke om at jeg er gravid. Umiddelbart skal min menstruation dukke op i løbet af de næste par dage, hvis det ikke forholder sig således. Tog dog en test i dag der viste positiv.... Hvor meget kan jeg stole på den?
Med venlig hilsen
H