Brev:
Tidlig Scanning
10. november 2004
Alder:
0 mdr.
Tidlig Scanning
Hej Helen
Jeg er gravid i 5+3 og har haft en del smerter og er pt. sygemeldt pga af dette. Jeg har pletblødt en enkelt gang men ikke noget særligt. Jeg var ved lægen den anden dag, men hans melding var bare at der var ikke noget at gøre andet end at vente og se tiden an. Enten blev fostret hvor det skulle eller også tabte jeg det. Jeg skulle bare være glad for hver dag der gik for så ville chancerne være størrer for at det blev hvor det skulle. ...
...
Det ved jeg godt han har ret i, men det var ikke ligefrem en besked som beroligede mig og samtidig vil han først undersøge mig, når jeg er i 8. uge. Jeg overvejer derfor muligheden for at betale mig fra en scanning, men er i tvivl om det kan betale sig og om sådan en scanning overhoved kan be eller afkræfte mine bekymringer. Og i såfald er der nogen klinikker som er bedre end andre eller noget man skal tage højde for?
Kærlig hilsen
En bekymret gravid