Brev:
Maling og graviditet
28. september 2004
Alder:
0 mdr.
Maling og graviditet
Hej
Jeg er gravid i 23. uge. jeg mærker hver dag liv.
Vi er ved at bygge om i vores hus og er kommet til malerarbejdet. Jeg har de sidste dage malet et par timer om dagen med vandbaseret maling. Desuden har jeg pudset et lille badeværelsesloft hvor der var sandspartlet på væggene (jeg havde en støvmaske på).
Jeg har ikke tænkt på før nu om dette egentlig var skadeligt for barnet. Og nu har jeg den dårligste samvittighed over evt. at have udsat det for noget skadeligt!
Tror du der sker noget?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Malene