Brev:
Solsikkekerner og hørfrø
22. november 2012
Alder:
0 mdr.
Solsikkekerner og hørfrø
Hej Helen.
Jeg er nu i uge 29, og har et spørgsmål ang. solsikkekerner og hørfrø.
Ved at jeg ikke må spise store mængder af disse frø generelt, men er der større krav som gravid, at jeg slet ikke må spise det?
Jeg har spist 2 stykker rugbrød, købt i brugsen, hvor der var bla. solsikkekerner og hørfrø, mener det var noget med 8,5 % med disse kerner. Der var mange kerner i brødet, så var det jo først bagefter jeg kom til at læse på pakken, og blev i tvivl. Men som sagt var det kun 2 stykker jeg spiste. Har det en betydning?
Med venlig hilsen
Anette