Brev:
Fryser
11. juli 2012
Alder:
0 mdr.
Fryser
Hej Helen
Tak for tidligere svar.
Jeg er 10 uger henne nu. Synes jeg fryser en del. Vi er på camping i en hytte og har i nat lagt på luftmadras, måtte i løbet af natten tage min strikketrøje på, men vågnede stadig og synes min ryg var kold. Kan fosteret tage skade af jeg fryser? Det var ikke så jeg klaprede tænder og kunne sagtens sove, men når jeg vågnede, synes jeg det var lidt koldt.
Kærlig hilsen
Anette