Brev:
Gravid på festival
3. juni 2012
Alder:
0 mdr.
Gravid på festival
Hej Helen
Jeg er lige nu gravid i 4. måned. Jeg plejer at være på Roskilde festival, men havde egentlig tænkt at blive hjemme i år. Men Jeg har det godt - selvom maven er større end samme tidspunkt ved sidste graviditet - og min søde kæreste synes, jeg skal tage afsted, da der kommer til at gå lang tid, før det kan lade sig gøre igen.
Jeg har flere muligheder:
En éndagsbillet
En fuld festival med overnatning i København
Hele pakken med overnatning på festivalpladsen - dog i et roligt og "ordentligt" område.
Som jeg har det lige nu, føler jeg godt, jeg kan klare telt, luftmadras, lange dage på festivalpladsen m.m. og det er, for mig, den mest rigtige måde at være på festival. Det er meget stemningsfuldt og "hører til".
Hvad er din holdning, og hvad skal jeg passe på/ være opmærksom på? er det overhovedet en god idé med høj musik, eller hvad...
- Line