Brev:
Skal jeg henvende mig til en jordemoder?
25. maj 2012
Alder:
0 mdr.
Skal jeg henvende mig til en jordemoder?
Hej :)
Jeg er lidt i tvivl om jeg selv skal henvende mig til en jordemoder ??
For er nu 21 uger og 4 dage hen og stadig ikke fået et brev fra jordemoder. De scanninger jeg har været til har forgået på Skejby sygehus, men de sagde derude at jeg ikke skulle forsætte ude ved dem ..
Så nu jeg tvivl om min egen læge henviser mig eller om jeg selv skal.
Hilsen