Brev:
2 gangs fødende - igangsætning
13. maj 2012
Alder:
0 mdr.
2 gangs fødende - igangsætning
Hej Helen.
Jeg er anden gangs gravid, gået 3 dage over tid og har fået en tid til igangsætning den 21 maj 17.30, hvis jeg ikke selv kan komme igang inden;-).
Min første fødsel endte i akut kejsersnit efter 13 timers veer, da min drengs værdier blev dårlige og efter fødslen fik han hurtigt mad da blodsukkeret var for lavt, så det blev til 4 dage på hospitalet i den omgang. Jeg har ikke haft nogen komplikationer endnu i denne graviditet, men skal lige have tjekket BT og protein en ektra gang inden igangsættelses dato, da det er lidt højt og har haft spor af protein i urin.
Men men, nu har jeg lige været inde og læse lidt om igangsætning på RH`s hjemme side og kan kun se noget om stik piller der ikke gives til anden gangs fødende efter et kejsersnit. Det var ellers det min jordemoder havde sagt jeg skulle have.
Jeg er også i tvivl om hvor længe jeg skal regne med at være på hospitalet i den sammen hæng og yderligere hvor længe det kan/må tage før baby kommer til verden ( jeg har selv fødselsdag den 24 maj:-).
Jeg ved godt at jeg måske bekymrer mig for meget om noget jeg måske ikke får brug for, men det fylder en del i tankerne.
Håber på et hurtigt svar og at jeg alligevel ikke for brug for det fordi jeg selv har født.
Med venlig hilsen
Kristine