Brev:
Far på barsel - 0 mdr.
11. april 2012
Alder:
0 mdr.
Far på barsel - 0 mdr.
Hej Helen,
Så blev det tid til et godt råd fra dig igen :-).
Jeg er endelig blevet gravid igen og har snart termin (11 maj). Vores datter er lige blevet 4 år.
I forbindelse med planlægningen af barslen har min mand mulighed for at tage 7 ugers barsel fra hans arbejde, men.... dette skal være afsluttet inden barnet er 25 uger........ Så vores umiddelbare plan er at jeg tager barsel den første 4,5 mdr, han tager så 7 uger, hvor jeg tager på arbejde, og så tager jeg 3,5 mdr bagefter. Han glæder sig rigtig meget til at have barnet helt for sig selv, da han ikke rigtig var på banen, da vi fik vores datter for 4 år siden pga. en depression forårsaget af stress.
Men er det ok for babyen ? Er der noget vi skal være opmærksomme på?.
En anden ting. Er der noget vi skal have fokus på mht. til vores store pige som nu er 4 år, når der nu kommer en ny baby huset ?.
Tak for en super god netside.
Med venlig hilsen
Rikke