Brev:
Yoga og styrketræning under graviditet
5. august 2004
Alder:
0 mdr.
Yoga og styrketræning under graviditet
Hvor længe kan/må jeg som gravid blive ved med at dyrke yoga og styrketræning?
Hvornår bør jeg gå fra almindelig yoga til yoga for gravide.
Tak.
Med venlig hilsen SN