Brev:
Gravid og løft
21. marts 2012
Alder:
2 år, 10 mdr.
Gravid og løft
Hej Helen
Helt kort: Jeg er gravid - vi ved endnu ikke hvor langt jeg er henne, da jeg meget sjældent har menstruation, men vi gætter på otte uger - og så må man jo ikke løfte så meget.
Vores datter på snart 3 år vejer 15 kg og er en rigtig hyggefis, som nogle gange leger baby og vil bæres. Det er ikke noget problem, for det er bare leg. Desuden skal hun jo trøstes ind i mellem. Hvor meget eller lidt må jeg bære hende, og er det forskelligt efter hvor langt man er henne?
Min sidste graviditet og fødsel var uden komplikationer bortset fra vand i kroppen.
- Line