Brev:
Kan et æg godt sætte sig fast senere, så man alligevel får sin menstruation?
4. august 2004
Alder:
0 mdr.
Jeg har lige haft min menstruation, men var lidt overraskede over at den kom fordi jeg havde lidt symptomer på en graviditet.
Vi har en søn på 4 og vil gerne være gravide. Jeg har stadig stikkende i underlivet og ømme bryster.
Er det muligt?