Brev:
Gravid? - pige på 20 år
3. august 2004
Alder:
0 mdr.
Gravid? - pige på 20 år
Hej!
Jeg er en pige på 20 år, jeg har et spørgsmål, som jeg virkelig gerne vil have svar på hurtigst muligt.
Jeg vil høre, om man godt kan være gravid, selvom man bløder. Sidst da jeg skulle have min mens. gik den ca. 1 ½ uge over tid, og den var ikke som den plejede at være. så blødte jeg, og så blødte jeg ikke, og så kunne jeg bløde meget i et par timer, og så var det som om at det stoppede igen, og dagen efter var der så heller ikke noget, men så kom der lidt igen.
Jeg og min kæreste, havde ikke brugt præventation, for ca. 2 mrd. siden, selvom jeg plejer at bruge p-piller, men på det tidspunkt havde jeg ikke bestilt nogle nye, og nu tør jeg ikke tage dem, da jeg har hørt, at man godt kan bløde selvom man er gravid.
Jeg har ikke kunne mærke noget på mig selv, som er anderledes, andet end mit humør har været meget skiftende, og jeg har været meget tørstig!
Hvis man blir gravid, hvor lang tid kan man så plet bløde? Hvis man altså kan det?
Håber du kan svare mig på mit spørgsmål hurtigst muligt.