Brev:
Hvor tidligt kan man tage en test?
3. august 2004
Alder:
0 mdr.
Hvor tidligt kan man tage en test?
Min kæreste og jeg er lige begyndt på at blive gravide, så det er jo spændende. Jeg ved at vi har haft samleje omkring ægløsningstidspunktet, men kun en gang (jeg tog en ægløsningstest).
Jeg skal have min menstruation omkring d. 4-5 august, men tog allerede en graviditetstest d. 31/7, da jeg er lidt utålmodig. Jeg har købt en graviditetstest på nettet, som skulle måle med en følsomhed på 10 mIu/ml. Testen viste negativ, men kan jeg være gravid alligevel?
Min cyklus er på 33 dage (kan dog svinge helt op til 38 dage nogle få mdr. Er det normalt?
Med venlig hilsen
den utålmodige...