Brev:
2.gangsgravid og liv i 19. uge?
2. august 2004
Alder:
0 mdr.
2.gangsgravid og liv i 19. uge?
Hejsa
Jeg er som overskriften siger i 19.uge (18+1) og 2.gangsgravid. Jeg synes stadig ikke jeg har mærket liv, har nogle gange været en lille smule i tvivl.
Jeg blev scannet i uge 12 og alt så fint, men nu skal jeg ikke til jordemoder før uge 28 og det er lang tid at bekymre sig!
Har fået at vide ved 1. lægeundersøgelse at min livmoder var en lille smule bagoverbøjet og har læst at det kan gøre at man mærker liv senere, men også som 2.gangsfødende?
Mit spørgsmål til dig lyder egentlig på om jeg burde gå til lægen og finde ud af om der er hjertelyd?
På forhånd tak for dit gode svar.
Med venlig hilsen
Karin