Brev:
Risiko for abort ved at bære op?
25. januar 2012
Alder:
0 mdr.
Risiko for abort ved at bære op?
Hej Helen,
Jeg har efterhånden kæmpet en lang kamp for at blive gravid med nummer to, og det lykkes bare ikke. Det kan der jo være mange grunde til, og jeg spekulerer på, om en af dem kan være, at vi bor højt oppe, og jeg hyppigt bærer min datter op af trapperne?
Kan det betyde, at en graviditet kan gå meget tidligt til grunde, eller er det først, når den er konstateret (forsinket menstruation), at man skal passe lidt mere på?
Min krop er vant til at bære, da jeg jo har båret hende op fra hun var helt nyfødt, først i liften, siden på armen, tit med indkøbsposer. På den måde er det ikke nogen uvante løft, og jeg ser jo masser af gravide, der slæber rundt på de kommende storebrødre /-søstre ;o)
Med venlig hilsen
Nikkeline