Brev:
Drengebarn ønskes
30. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Drengebarn ønskes
Jeg har i forvejen to dejlige piger. Mit spørgsmål til dig er om vi kan gøre noget for at vores næste barn bliver en dreng?