Brev:
Hvornår kan man føle liv?
12. december 2011
Alder:
0 mdr.
Hvornår kan man føle liv?
Hej Helen
Er gravid, så vidt jeg ved 10+6 (skal snart til scanning og have præcis dato).
Sidste gang kunne jeg mærke liv i uge 18. Men kan det passe at jeg allerede den sidste uge har kunnet mærke noget? Ikke decideret spark men mere som små stød - jeg tænker om det er noget der flyder rundt og bumper ind i maven.
Eller er det helt utænkeligt og bare en gang luft i maven som føles anderledes end normalt? :-)
Hilsen