Brev:
Halsbrand - gravid eller ej?
27. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Halsbrand - gravid eller ej?
Hejsa
Jeg har en regelmæssig cyklus 27-28 dage, siden jeg stoppede med p-piller for 1½ år siden. Jeg skulle have haft menses d. 24.-eller 25. juli. I dag er jeg så et par dage over tiden - testede i går - dog ikke morgenurin, men den var negativ. Jeg plejer aldrig at have forsinket menses.
Fik kort tid efter ægløsning ømme brystvorter og mensagtig murren de sidste dage op til mens og regnede med, at den så var på vej, men der er bare intet. Ingen tegn eller pletblødning på, at den er på vej. Har også haft halsbrand de sidste 2-3 dage, men det har man vel først senere i en evt. graviditet?
På forhånd tak for svar, og fortsat god sommer.
Med venlig hilsen Pia