Brev:
Temperament - 0 mdr.
28. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Temperament - 0 mdr.
Hej
Jeg er en kvinde på 33 år, som er gravid i 24 uge (mit andet barn). Mit humør svinger meget, og jeg har et stort temperament, så lunten er ofte kort, når min dreng 3 1/2 år laver ballade eller ikke vil høre efter.
Jeg skælder ud og råber op, og det ender altid med, at både han og jeg græder. Jeg bliver bagefter så ulykkelig og ved godt, at jeg bør styre mig, og jeg forsøger også. Nu er mit spørgsmål:
Kan det skade mit ufødte barn, at jeg hidser mig sådan op? Har du et godt råd til, hvordan jeg kan styre mit temperament og komme mere i balance med mig selv.
Tak
Tyren