Brev:
Scanning?
24. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Scanning?
Jeg tog for en uges tid siden en test, som var positiv, hvilket jeg er meget lykkelig for! *S* Nu kommer der bare en masse spørgsmål omkring hvad der skal ske nu...
Jeg har en masse veninder som har spædbørn, og har haft meget forskellige oplevelser med graviditeten.
Mit spørgsmål lyder på hvordan det forholder sig med scanninger... hvor mange får man? Og har hørt at der er visse typer man selv skal bede om, fx nakkefoldsscanningen... Og at denne er tidligt i graviditeten.
Jeg er lidt over 5 uger henne, og kan ikke komme til min egen læge før om 3 uger, da hun er på ferie...
Håber du kan give mig svar på mine spørgsmål.
Med venlig hilsen
Ditte E