Brev:
Kan jeg være gravid?
25. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Kan jeg være gravid?
Jeg er gået over tiden, har haft hyppigere vandladning, en form for kvalme, ændrede smagssans men ingen ømme bryster.
Kan jeg være gravid? Har prøvet at tage 2 graviditetstester før, dog begge negative, men det er et par mdr. siden den sidste. Det skøre ved den sidste var, at der rent faktisk var 2 streger, og jeg gik til lægen blot for at få at vide, jeg ikke var gravid. Det var faktisk lidt pinligt :O) Hvordan kan det gå til?
Kærlig hilsen Jomfruen