Brev:
Lussingesyge
10. august 2011
Alder:
0 mdr.
Lussingesyge
Hej Helen!
Jeg er nu gravid 37+5, så fødselen begynder at nærme sig og vi glæder os til at se, hvem der er, der gemmer sig i min mave.
Der er lige blevet konstanteret lussingesyge i drengenes børnehave. Hvordan skal jeg forholde mig? Det er de fleste dage mig, der både afleverer og henter dem...
Med venlig hilsen
MTT