Brev:
Negativ test, men alligevel gravid
24. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Negativ test, men alligevel gravid
Hej
Jeg er en kvinde på 29 og jeg havde min sidste menstruation d. 3 juni. Nu er vi nået d. 15 juli og min menstruation er ikke kommet.
Jeg har aldrig før haft ureglmessig menstruation. Jeg har taget 3 test men de viser alle negativ. Kan det være at jeg er gravid alligevel?
Kan det tænkes at et testresultat i nogle tilfælde først kan aflæses senere i en evt. graviditet?