Brev:
Gravid - hurtigt igen
6. juni 2011
Alder:
12 mdr.
Gravid - hurtigt igen
Hej Helen!
Vores dejlige LÆNGE ventede datter er nu blevet et år. Vi nyder hende og det er så skønt at være mor. Jeg synes det er helt fantastisk!
Jeg er gravid igen. En stor overraskelse, men en vidunderlig overraskelse. Vi føler os så utrolig heldige over at vi skal have en lille guldklump mere.
Men jeg kan godt mærke at jeg nogle gange tænker meget over den nye situation. Det gik så hurtigt anden gang, og jeg kan jo ikke lade være med at tænke på vores lille datter. Hun vil være 17 måneder når den lille ny kommer. Jeg har svært ved allerede at give "slip" på hende hvis du forstår. Jeg synes jo stadig hun er så lille, og måske lidt for lille til at blive storesøster og "undvære" hendes mor...
Håber du kan følge mine tanker...
Med venlig hilsen
den kommende mor til 2