Brev:
Pille for abort?
13. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Pille for abort?
Mit spørgsmål er at jeg har hørt at man kan få tabl. for at få en abort...
Hvis man opdager man er gravid i det tidlige stadie.
Er det rigtigt?