Brev:
Ny graviditet og antistoffer
21. maj 2011
Alder:
0 mdr.
Ny graviditet og antistoffer
Hej Helen.
Jeg sad forleden og kom til at tænke på:
Hvis jeg blev gravid igen, hvordan ville det så påvirke graviditeten at jeg stadig bære på alle de antistoffer, som blev aktiveret i min krop her da jeg ventede Marcus?
For jeg fik at vide, at jeg altid ville ha dem i min krop fremover, men at det ik ville betyde noget for mig selv.
Ville jeg ku risikere at miste den inden fødsel eller efter?
Pernille