Brev:
Kan jeg mærke, at jeg er gravid?
20. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Kan jeg mærke, at jeg er gravid?
Hejsa
Min kæreste og jeg vil rigtig gerne være gravide og det arbejder vi så på :-) Jeg mangler et år af min uddannelse, så jeg vil gerne være gravid inden for de næste 3 ægløsninger, for det vil passe bedst ind i mit speciale på universitetetet.
Jeg tror nok at jeg ved hvornår jeg har ægløsning... Jeg får i hvert faldt "ondt" i underlivet enten den højre eller venstre side næsten altid 14 dage efter min sidste menstruation, og derefter menstruation 14 dage efter igen.
Mit 1. spørgsmål er så: Kan jeg have ægløsning på et andet tidspunkt end der hvor det gør ondt, evt 1 dag senere?
Denne gang har det forsat med at gøre "ondt" (det trækker ligesom i lænden). Jeg havde ægløsning mandag og jeg kan stadig mærke det, ikke på den samme måde men nærmere som et tryk på lænden. I går blødte jeg en lille bitte smule frisk blod og jeg havde menstruationssmerter.
Mit næste spørgsmål er om jeg allerede kan mærke at jeg er gravid? Kan ægget have sat sig fast og derefter blive afstødt(derfor jeg blødte i går)?
Det er noget jeg tænker megegt på, så jeg ser virkelig frem til dit svar.
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Mette