Brev:
Kan man være gravid når man har menstruation?
20. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Kan man være gravid når man har menstruation?
Hej
Jeg vil gerne vide om man kan være gravid når man har haft menstruation for jeg havde sex med min kæreste og kondomet sprang og hun tog nogle fortrydelse piller inden 1½time og så blødte hun lidt i ca. 3 dage. Hun havde menstruation ca. 2 uger efter og den efter kom ca. 1 uge fortidlig, altså 3uger efter den første og 3 gang fik hun det efter 28 dage som man normalt har, altså 4uger.
Kan hun være gravid?