Brev:
Pres forneden
21. februar 2011
Alder:
0 mdr.
Pres forneden
Hej Helen.
Nu er der jo ik så forfærdelig længe til min termin længere.. Jeg er 33+5 idag. Jeg har lige et par spørgsmål i den anledning. :)
Jeg har i den sidste uge haft et pres/tryk forneden.
Sådan ved skambenet og lige under, så det føles som om den lille har hovedet liiiiiige ved udgangen. Og det presser ud til siderne, sådan ud til inderlårene. Og nogen gange går det i lænden os.
Jeg ved godt jeg har født 3 gange før, men den del her er det som om jeg har "glemt". :)
Ved ik helt om det er noget endnu.
Nogen gange tror jeg at det er det man kalder startveer, og nogen gange blir jeg så mere i tvivl.
Og mit andet spørgsmål er om babyen ville overleve HVIS den sku blive født nu.
For er så nervøs når jeg nu mærker det pres der, og det er mest fordi jeg bange for at min baby ik ville overleve at komme ud nu.
Kærligst Pernille.