Brev:
1 1/2 år uden held
19. juli 2004
Alder:
0 mdr.
1 1/2 år uden held
Hej
Jeg er en pige på 25 som i 1 1/2 år har prøvet at blive gravid desværre uden held... det skal siges at alt taler i mod mig, hvis man da læser, hvad man ikke skal indtage, hvis man gerne vil være gravid.
Punkt 1. Jeg er overvægtig, men jeg har dog tabt 5 kilo og er fortsat på kur så nu er resultatet 179 cm og 96 kilo og solidt bygget. Jeg ryger og drikker en lille smule kaffe.
Jeg har brugt ægløsningsteste de sidste 3 måneder uden dog at blive gravid.
Tror du det er pga overvægten der intet sker..
Er ikke glad for at gå til egen læge.
Med venlig hilsen TS