Brev:
Ømt bryst - 0 mdr.
14. januar 2011
Alder:
0 mdr.
Ømt bryst - 0 mdr.
Hej Helen.
Starter lige med at takke for din fantastiske brevkasse, dine råd har virkelig hjulpet, og jeg har os fundet meget hjælp i dine svar til andre familier. :) Det dejligt at vide man ikke er alene.
Mit spørgsmål denne gang drejer sig om at jeg nogen gange er sådan lidt øm i mit venstre bryst.. Sådan i siden ind mod det andet bryst.
Det føles lidt som om at der står en og niver mig i huden.
Hvis jeg massere det lidt, forsvinder det som regel.
Min kæreste siger han er ret sikker på det er min mælkekirtel/kirtler.
Kan det føles sådan?
Har nemlig ik været ude for det de andre gange.
Hilsen Pernille.