Brev:
Stort symfysemål
17. december 2010
Alder:
0 mdr.
Stort symfysemål
Hej Helen.
Jeg har idag været til min 25 ugers undersøgelse, jeg er selv 24+1 idag.
Mit blodtryk var fint, babyens hjerteslag var fint, og jeg vejer 70,2 kg. Så jeg har taget 8 kg på fra før jeg blev gravid.
Min urinprøve slog lidt ud, så den ville de dyrke til på mandag for en sikkerhedskyld.
Mit spørgsmål drejer sig om mit symfysemål.
Min læge sagde at det var meget stort i forhold til hvor langt henne jeg er. Men hun virkede ik bekymret da hun ku se jeg blev scannet da jeg var i uge 21, og at jeg der havde fået at vide at alt var fint.
Men hvorfor springer jeg så kurven på den måde?
Spiser jeg for meget????
Har jeg for meget fostervand??
Eller er bebs bare stor?
Og hva kan der evt. være galt hvis målet er for stort?
Har det ellers udover mine plukveer helt fint.
Er begyndt at blive lidt småbesværet, men ik noget særligt endnu.
Hilsen Pernille.
PS. Mit mål er: 28 på kurven.