Brev:
Tynger nedad
30. november 2010
Alder:
0 mdr.
Tynger nedad
Hej Helen.
Tusind tak for dit svar ang. amning.
Og næste gang jeg skal til jordmoder, vil jeg bestemt få en snak med hende. :)
Jeg melder mig lige igen, pga. noget ang. min graviditet jeg undrer mig over.
Jeg er 21+6 idag, med termin den 6 april. Så der er jo selfølgelig noget tid tilbage endnu.
Jeg har været ved lægen mange gange inden for de sidste 14 dage, pga. jeg har så mange plukveer, så der er blevet sendt urinprøve til sygehuset osv. med det resultat at alt er så ud som det skulle. Og det er jeg jo self rigtig glad for at vide.
Men så tænker jeg bare... Hvorfor har jeg SÅ så mange plukveer??
Jeg skal til lægen her den 6 december, og ikke til jordmoderen før den 11 januar.
Mine plukveer er ret "hårde" hvis man kan sige det sådan.
Og de kommer hele tiden. Også når jeg holder mig i ro.
Og så idag, da min kæreste og jeg var over og handle, der mærkede jeg det ligesom om at babyen "faldt" et godt stykke nedad. Sådan at det tyngede sådan forneden. Ved ik om det er normalt, eller om det er noget jeg ska være opmærksom på.
Syns bare at det virker mere og mere som om jeg snart sku føde.
Men det sku jo ik gerne ske endnu.
Men hvis det skete, ville min lille søn så overleve allerede??
Håber du kan hjælpe mig lidt, som du har gjort før. :)
Kærligst Pernille.