Brev:
Graviditet - hormoner
28. november 2010
Alder:
0 mdr.
Graviditet - hormoner
Hej Helen.
Jeg ved ikke om det er noget du kender så meget til, men jeg kan jo prøve at spørge:-)
Det drejer sig om hormoner under graviditeten.
Jeg er nu i uge 17 og synes indimellem mit overskud og "lunte" er meget kort. Og så kan jeg lige pludselig blive frygtelig ked af det, uden egentlig at vide hvorfor.
Samtidig synes jeg bare ikke det er ligeså sjov at være gravid denne gang som den 1. gang, måske fordi jeg stadig er dårlig om morgenen og nu har fået nogle stikpiller af min læge som skal afhjælpe min kvalme.
Sidste gang jeg var gravid nød jeg virkelig min krop og det at den forandrede sig, nu synes jeg bare jeg er lasket og ikke særlig spændende. Og selvom min mand bliver ved med at sige jeg er dejlig og at han elsker min krop, synes jeg bare ikke selv den er super lækker;-)
Jeg glæder mig til at blive mor igen så det har ikke noget at gøre med at jeg er ked af min graviditet.
Tror du det kan være hormoner der gør alt dette???
Med venlig hilsen
Charlotte.