Brev:
Gravid og flyvning
14. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Gravid og flyvning
Hej
Jeg har et spørgsmål om man må flyve, når man er gravid. Jeg er 18 uger henne nu og jeg har det godt.
Min veninde har spurgt om jeg vil med hende til Tyrkiet, på det tisdpunkt er jeg 20-21 uger henne og jeg er i tvivl om der kan ske barnet noget under ferien og under flyveturen.
På forhånd tak
Mange hilsner Charlotte