Brev:
Nervøs for om min baby er okay
8. november 2010
Alder:
0 mdr.
Nervøs for om min baby er okay
Hej Helen.
Jeg skriver denne gang om min ufødte baby.
Jeg er idag 18+5 henne. Og jeg er nervøs for om min baby er okay.
Jeg har endnu ik mærket den sparke, og ALLE fortæller mig bare at når jeg har født før burde jeg ha mærket den endnu. Og det gør mig ik mindre rolig.
Jeg ska ha min ultralyds scanning her den 18 nov.
Så det glæder jeg mig rigtig meget til.
Håber du kan berolige mig lidt måske.
Hilsen den bekymret mor.