Brev:
Før graviditet
1. november 2010
Alder:
0 mdr.
Før graviditet
Hej Helen.
Jeg har to spørgsmål.. som jeg har gået længe og tænkt på.
Og undret mig lidt over.
1. For ca 5 år siden da jeg var 18, blev jeg gravid.
Men ønskede ikke barnet pga faderen dengang. Jeg fik så en kirurgisk abort. Og havde det lidt skidt efterfølgende, hvilket er meget normalt.
Efter den episode.. har jeg prøvet at bliver gravid et par gange. Men der er ikke rigtig sket noget?
Jeg bliver lidt urolig og bekymret over det. Jeg har snakket med en læge efterfølgende, og de mener ikke jeg skal bekymre mig om det fordi jeg stadig er ung. Jeg blev undersøgt kort tid efter aborten, og der så alt normalt ud.
Jeg kommer ellers fra en sund familie hvor jeg har 3 søskende der alle har 2 til 3 børn.
Jeg ryger lidt engang imellem og er klar over det også kan nedsætte fertiliteten,
Kan du evt give mig et svar på om hvad det er.. el er det mig der bekymrer mig for meget?
Det andet spørgsmål er så...
Man får noget "Såkaldt" slimet gummiagtigt sekret når man har ægløsning.. men er det tegn på den snart kommer el at den er der. El at den er på vej væk..?
Kan ikke helt find ud af det.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Sille