Brev:
Folinsyre?
25. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Folinsyre?
Hej Helen
Jeg har skrevet til dig før, om at mig og min kæreste gerne vil have et barn osv.
Du foreslog at jeg skulle spise vitaminpiller med folinsyre. Jeg har købt nogle, de hedder "ABCDE vitaminer+ mineraler". Men hvad er det folinsyre godt for?
Hilsen stine