Brev:
Graviditet og kanin
27. september 2010
Alder:
0 mdr.
Graviditet  og kanin
Hej Helen.
Jeg har lige et hurtigt spg.
Min mor spurgte forleden dag om man godt måtte nusse kaniner og skifte kaninbur når man er gravid. Og vi har 3 stk.
Der skete intet da jeg var gravid sidst, men nu bliver jeg selvfølgelig lidt i tvivl. De bor i et stort bur 3x4 mtr. ude i haven.
Jeg ved der er noget med katte, men sådan en har vi ikke:-)
Med venlig hilsen
Charlotte