Brev:
Sædcellers levetid
24. september 2010
Alder:
0 mdr.
Sædcellers levetid
Hej!
Jeg har nogle spørgsmål, jeg bare ikke kan finde svar på.
Sædceller kan evt. leve i en kvinde i 2-5 dage....
Hvor længe kan sædceller leve i et kondom?
Er det bedste at tage dem fra et kondom, da de stærkeste vil overleve?
Ved det er et lidt mærkeligt spørgsmål, men jeg er lidt nysgerrig:-)
God weekend.
Med venlig hilsen
mig, der ønsker at blive gravid igen, men forrige gang var meget svær