Brev:
Antistof i blodet
14. september 2010
Alder:
0 mdr.
Antistof i blodet
Hej Helen.
Nu har jeg idag været til min 2. graviditetsundersøgelse (er idag 11+5). Jeg fik at vide at de havde opdaget et antistof i mit blod, der i værste fald ku betyde at det ku gøre noget ved babyens blod.
Jeg kan ik tænke på andet. Har været ked af det siden jeg kom fra lægen, ved jo ik om min baby er rask eller syg. Min læge sagde at det ik ku betyde noget for mig, men jeg tænker bare på min lille baby.
Håber du måske kan give mig en forklaring på hva det er for noget.
Ska lige siges at jeg ska give en ny blodprøve igen her den 01-10-10. Og det bad de min kæreste om os.
Jeg er reshus positiv.
Ved ik hva min kæreste er.
Hilsen en trist mor.