Brev:
Hårspray
6. september 2010
Alder:
0 mdr.
Hårspray
Hej Helen.
Har fundet en hårspray som de sagde i butikken skulle være ufarlig og uden parbener osv. Der er:
- Alcohol denat
- butane
- propane
- aqua
- va/crotonates/neodecanoate copolymer
- isobutane
- amininomethyl propanol
Ved du om nogle af disse stoffer er farlige når man er gravid?
Hilsen