Brev:
Gravid og kemikalier
26. august 2010
Alder:
0 mdr.
Gravid og kemikalier
Hej Helen
Gravid 2 gang, men stadig kommer der mange bekymringer.
Er i uge 21 og alt går fint, men ville lave lidt let rengøring i mit køkken. Brugt lidt 3 dobbelt salmiak spiritus blandet med noget vand for at fjerne lidt fedt rester. Havde handsker på og brugte det kun 5 - 10 min, vinduer og døre stod åbne.
Udgør det nogen risiko for barnet. Jeg læste om den kvinde som havde kørt benzin hjem i dunke. Tænkte at det nok var de samme forudsætninger, men ville være helt sikker.
Med venlig hilsen
Anette