Brev:
Gravid uden for livmoderen
2. august 2010
Alder:
0 mdr.
Gravid uden for livmoderen
Hej Helen.
Jeg venter faktisk allerede på svar på mit første brev til dig.
Men havde et andet emne nemlig jeg ville høre til, derfor et andet brev.
Jeg fandt ud af for 3 dage siden at jeg er gravid, ved endnu ik hvor langt henne, jeg har nemlig haft uregelmæssig mens, mener jeg fik det den 24-25 juni. Jeg skal til lægen her den 11 august.
Men grunden til jeg skriver det er fordi jeg er utrolig bange for at jeg er gravid uden for livmoderen. Dog bløder jeg ik, har ik ondt (kun lidt murren der minder om mens start). Men det er der ik hele tiden.
Jeg har noget kvalme, mest om morgen/formiddagen, og så lidt igen om aftenen. Jeg kan godt nogen gange være en lille smule svimmel, men ik så slemt igen.
Er bare virkelig bange for en graviditet uden for livmoderen.
For har engang fået at vide at den gravide dør, hvis det er tilfældet at den sidder uden for livmoderen.
Jeg skal måske lige nævne at jeg lider af angst. Men.. Jeg er så nervøs. Eller bange ville jeg hellere sige.
Godt nok er det 4 gang jeg venter mig, og de 3 første graviditeter er forløbet 100% fint. Og jeg føler mig bare så dum at jeg er så nervøs når jeg ik engang kan mærke jeg har ondt eller noget.
Den bekymret mor.
PS. Tusind tak for en rigtig dejlig brevkasse.