Brev:
Menstruationssmerter
2. august 2010
Alder:
0 mdr.
Menstruationssmerter
Hej Helen.
Jeg fandt ud af i fredags at jeg er gravid. Og det er bare super skønt. Jeg har tre børn i forvejen. Så det virker måske underligt at jeg har nogen spørgsmål uden svar.
Men jeg oplever at jeg har det ligesom om min mens er lige op over. Sådan en muren i maven/underlivet. Jeg skal først til lægetjek her den 11 august.
Jeg er bare så nervøs. Ønsker mig så meget en sidste baby, og er utrolig bange for at tabe den hele tiden.
Til trods for min kæreste siger jeg ik ska være bekymret.
Kærligst en bekymret mor.
Det ska lige siges at jeg er i tvivl om hvor langt henne jeg er. Mener at første dag i min sidste mens var den 24-25 i sidste mdr.